جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

خبر خوب وخبر بد

سلام بعد از مدتها باز آمده ام تا چیزی بنویسم .اینکه مهمون دل مامان یک پسر کوچولوی نازنین که به گفته دکترهاانشاللهسالمه  وبه گفته همون دکترها بسیار شیطون به دلیل حرکت های زیادی که تو دل مامانش  داره .دکترها با گفتن خدا رحمتتت کنه با شیطونی های گل پسرت تا حدودی دلم را شاد کرده اند وناراحتی ام اینبار به خاطر مرضیه جون که این اتفاق تلخ نزدیک رفتنش از مشهد براش اتفاق افتاده ،من که از اون شب که این خبر رو شنیدم بدجوری بهم ریختم وهمش دعا می کنم ای کاش اشتباهی شده باشه وراهی برای نجات دوست عزیزمون باشه .این روزها هرلحظه که می گذره خدارو با خاطر این مهمون کوچولوش شاکرم وهنوز هم باورم نمیشه که وارد 6ماهگی شده و3ماه بیشتر برای دیدن پسر کوچولوم نمونده .هر روز به مامانم میگم نمیتونم زیاد باهاش صحبت کنم وارتباط خوبی برقرار کنم اونم بهم میگه عجله نکن با اولین تماس پوستی دیگه نمتونی خودت رو کنترل کنی خیالت راحت باشه امیدوارم این چند ماهی هم به خوبی وسلامتی بگذره وگل پسری صحیح وسالم را در آغوش بگیرم .این روزها شاید مادرم بی صبرانه تر از هرشخص دیگری منتظر دیدن اولین نوه پسری اش باشه چون به قول برادر زاده هایم مامان لی لی یا به اصطلاح صحیح تر مامان علیه دوتا نوه دختر زیبا وناز داره که فرزند ما اولین نوه پسری اوست واو برای دیدنش لحظه شماری می کند.خدا کند سالیان درازی سالم وسلامت سایه اش مستدام باشد انشالله   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.