جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جشنواره جلوه های معلمی

خبرگزاری پانا+

سرویس آموزش و پرورش/ در نخستین جشنواره جلوه های معلمی از 11 معلم برگزیده و فداکار تجلیل شد. این مراسم با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین حوزه ستادی برگزار شد.

فداکاری معلمان این جشنواره ما را به گفت و گو با آن ها کشاند؛ گفت و گوی پانا را با علی بهاری می خوانید:

خودتان را معرفی کنید و علت برگزیده شدنتان را بگویید؟

 25 سال سابقه در آموزش و پرورش استان اردبیل شهرستان گرمی را دارم و قسمتی از کبد خود را به دانش آموزم که دارای مشکل بود اهدا کردم .

چگونه متوجه شدید که این دانش آموز مشکل دارد ؟

این دانش آموز از سن 5 سالگی دچار عارضه کبد بود واز بیماری اش خبری نداشت. حدود 5 سال با این دانش آموز در یک کلاس بودم و در این مدت متوجه شدم که او مریض است .

هدفتان از کمک به این دانش آموز چه بود؟  

به دلیل اینکه از نظر مالی فقیر بودند قسمتی از کبد خود را در شهریور ماه 92 دربیمارستان شهید نمازی شیراز به دانش آموز 12 ساله پایه ی ششم ابتدایی مدرسه روستای کلانسرا  اهدا کردم و تصمیم گرفتم اگر باز هم با چنین موردی برخورد کردم کبد خود را اهدا کنم .

آیا در سطح شهرستان هم از شما تقدیر شد؟

بله – همان سال در شهرستان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفتم و از اینکه توانستم با لطف خداوند جانی دوباره به دانش آموزم هدیه کنم بسیار خوشحال هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.