جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

دو قلوها

سلام  .امروز فرشته های من که خدا به من سپرده چهار ماهه شدن شکر خدا که از میلیارد ها تومن برای من ارزشش بیشتر هر وقت میبینمشون خدا را هزار بار شکر میکنم چون واقعا بهشتین و بوی بهشت میدن اگر تا حالا به فکر بچه دار شدن نیفتادین  بدونین دارین بزرگترین نعمت خدا رو از دست میدین هر کس فکر میکنه بچه داری سخته اشتباه میکنه بچه داری از شیرین ترین کار های دنیاست که هیچ وقت ازش خسته نمیشین  امید وارم شما هم از این نعمت الهی برخوردار باشید برای همه دعا میکنم که به فکر نسل ایرانی هستن  دوست دار شما من خاک ایرانم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.