جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

طرح ساده و ابتکاری "چالش عاشقان محمد" شما هم به ما بپیوندید


حرکت بسیار زیبای چالش «عاشقان محمد» آغاز شده، بیایید ما و شما هم برای پر کردن فضای مجازی از نام پیامبر اسلام و پاسخ عملی به هتاکان معاند قرون وسطی یی، و ادای دین به نبی مکرم اسلام، از قافله عاشقان محمد جا نمانیم.


پیشنهاد:

I love Moses
I love Jesue
I love Mohammad
This is the instructions of Islam


من موسی(ع) را دوست دارم
من عیسی(ع)  را دوست دارم
من محمد(ص) را دوست دارم
این آموزه های دین اسلام است




بیایید فقط و فقط چهار جمله موجود در پوستر بالا را بصورت های زیر تولید و در فضای مجازی منتشر کنیم:

1- پوستر و طراحی رایانه ای

2- پوستر بالا را چاپ کرده و با در دست داشتن آن از خود یا دوستان خود عکس گرفته و آنرا در اینترنت، وایبر و... منتشر کنید.

3- این چهار جمله را به زبانی که خودتان بلد هستید مانند: فارسی، لری، کردی، ترکی، انگلیسی یا هر زبان و لهجه محلی دیگر، بگویید، از خود فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر کنید.

 

نمونه آپارات تهیه شده را اینجا ببینید...

 

http://brfmf.mihanblog.com/post/478

 

www.chalesh.mihanblog.com

 

http://brfmf.mihanblog.com/

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.