جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

مسئولیت اجتماعی در خدمت برندسازی

در میان خیل فیلم‌ها و تصاویری که میان شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند، به فیلم بسیار جالبی برخوردم که در نگاه اول به هیچ وجه یک فیلم تبلیغاتی به نظر نمی رسید. اما وقتی به نمای نهایی و یا به اصطلاح پک‌شات رسیدم، از ایده خلاقانه، نحوه بیان و روشی که صاحب آگهی برای جلب نظر مخاطبین به کار گرفته بود، حیرت کردم.

داستان این فیلم با نماهایی از پله برقی یک ایستگاه مترو در سوئد شروع می‌شود. پله برقی پرازدحام است، در حالی که افراد معدودی از پله‌های معمولی بالا می‌روند. سپس این جمله پرسشی کوتاه روی صفحه نقش می‌بندد که آیا می‌توان تعداد بیشتری از افراد را به بالا رفتن از پله به جای استفاده از پله برقی ترغیب کرد؟ معنای ضمنی‌اش این است که باید کاری کرد تا مردم برای سلامتی خودشان هم که شده از پله برقی کمتر استفاده کنند. اما چگونه می‌توان مردم را به انجام این کار تا حدی دشوار مجاب کرد؟ یا حتی کاری کرد که بالا رفتن از پله برایشان لذت‌بخش شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.