جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

شارلی ابدو نشریه ای به نام شیطان

بسم الله الرحمن الرحیم

شارلی ابدو نشریه ای به نام شیطان

این روزها نام نشریه فرانسوی به نام شارلی ابدو(charlie hebdo) را از رسانه ها فراوان شنیده ایم در واقع شارلی ابدو هفته نامه ای چپ گراست که چهارشنبه ها درپایتخت فرانسه با هدف توهین به مقدسات ونقد بی پرده تاسیس شده است.این نشریه به خاطر همین اهانت ها بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.

شارلی ابدو در سپتامبر2012 با چاپ وقیحانه تصویر نبی مکرم اسلام(ص) درحالی که بمبی بر سر داشت  نه تنها نفرت مسلمین را بر انگیخت بلکه اعتماد مردم نسبت به خود را به خاطر شناخت جهانیان از آخرین فرستاده الهی از دست داد.

البته بعید می دانم که دین مبین اسلام آزادی بیان را ممنوع دانسته باشد ولی توهین به اشخاص بدون وجود شرایط لازم امری بسیار مذموم است.

اظهرمن الشمس است وجود چنین نشریاتی نتیجه ای جز دور شدن ادیان را در پی نخواهد داشت درحالی که اگر به زندگی بزرگان نگاهی بیاندازیم به وضوح تلاش برای تقریب مذاهب را می بینیم.

در حال حاضر عده زیادی در تلاش اند که تمامی افراد بدون توجه به مذهب در برابر ظلم وبی عدالتی بایستند که البته با وجود نشریه هایی به سر دبیری شیطان این امر کمی مشکل به نظر میرسد.

قاعدتا تلاش برای تخریب هر شخص عکس العملی از سوی طرفداران وی در پی خواهد داشت همین امر سبب کشته وزخمی شدن بیش از 22 نفر در دفتر شارلی ابدو شد البته بنده عمل این اشخاص را تایید نمی کنم ولی شنیده ایم که (از ماست که بر ماست)

این روز های ابتدایی سال جدید میلادی هم متاسفانه با چاپ تصویر دیگری از پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) خشم مسلمانان را از این نشریه که مروج تفرقه است دوچندان کرده است.

همه ما این داستان را شنیده ایم که: روزهای متمادی، وقتی که پیامبر، از مقابل خانه اش رد می شد، بر سر پیامبر، خاکستر می ریخت و روزی که یهودی بیمار شده و این عمل زشت را انجام نداده بود، پیامبر به عیادتش رفت و این کار، باعث اسلام آوردن مرد یهودی شد.... شارلی ابدو ننگ بر تو باد.

والسلام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.