جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

روزمره نویسی...

- در شرکتم...برای خودم آب جوش ریختم و یک تی بگ (چای سبز و دارچین) انداختم داخلش...لوردراپه رو کنار کشیدم و نور خورشید افتاده روی پارکت کف اتاق...به خودم نگاه میکنم...مقنعه مشکی، مانتو مشکی، جین آبی، جوراب سرخابی، کفش ورزشی بنفش، ژاکت مغز پسته ای و کاپشن سفیدم هم که به جارختی آویزونه! شدم هفت شهر عشق! این یعنی اینکه امروز بی توجه لباس پوشیدم...همونطور که دیشب رفتم حموم و بازهم بی توجه حوله رو پیچیدم دور موهام و خوابیدم و در نتیجه، موهام امروز شد شبیه موهای شیر...دم اسبیشون کردم و با مقنعه استتار شدن...و در اوج بی انگیزگی و بی انرژی ای، یکی از دوستانم که منو دید گفت چه انرژی ای داری امروز!!!!!! 

- هفته شلوغی رو دارم میگذرونم...و سررسیدم پر شده از کارایی که روزای قبل باید تموم میشدند ولی نشدند...تصمیم گرفتم که امشب تا هر ساعتی شد بمونم و برای شنبه 0-0 باشم... 

- وقت خونه تکونی هم داره سر میرسه... تصمیم گرفتم از اول بهمن، با یک برنامه مدون! شروع کنم بصورت ریز ریز کارها رو شروع کنم و انجام بدم...طوری که برای اسفند فقط یک نظافت روتین و همیشگی مونده باشه... 

- خدایا اسفند..............گلهای شب بو........خونه ی دسته ی گل........سفره ی هفت سین.............لحظه تحویل سال.........پاداش آخر سال :)!.........اسفند ماه لحظه شماریه.........قبول دارید؟.... 

- نوشتن به دادم رسید! از اون خمودگی و کسالت سر صبح اثری نمونده! پیش به سوی کار.... 

 

تک تکتون رو دوست دارم و آرزو می کنم نور و برکت و رحمت پروردگار، یک روز بینظیر رو براتون رقم بزنه.........

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.