جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

مروری بر فیلم “pk” از نگاه سایت koimoi

مروری بر فیلم “pk” از نگاه سایتkoimoi

 

مروری بر فیلم “pk” از نگاه سایت koimoi

 

بازیگران: Aamir Khan, Sushant Singh Rajput, Anushka Sharma, Sanjay Dutt, Saurabh Shukla, Boman Irani

کارگردان: Rajkumar Hirani

خوبی فیلم:

داستانی چند لایه که بهترین صورت با احساسات آدمی سر و کار داره . این فیلم مثالیه از اون چه که ما اسمشو ذات واقعی انسان و یا راه و روش زندگی هندی میزاریم. ما کسانی هستیم که قانون شکنی میکنیم ، به آدمهای بی ارزش و متقلب که خودشون رو خدا میدونن اعتماد میکنیم ، زندگی همدیگرو به اسم مذهب میگیریم و تو این دنیای وارونه وقتی شخصی مثل پی کی وارد میشه چیزایی زیادی واسه کشف کردن وجود داره.

بدی فیلم:

بعد از اینکه شما از نیمه اول لذت میبرین ، نیمه دوم یکم ناامید کننده است خصوصا که با حجمه یکم زیادی از درام مواجه میشید . به غیر از این نمیشه ایرادی به کار راج کومار هیرانی وارد کرد ، کسی که خوب میدونه چطور با احساسات رابطه برقرار کنه و یه پیام اجتماعی رو تحویل مخاطب بده .

فیلم رو ببینیم یا نه؟

صد در صد ببینید ، پی کی فیلم کمیابیه و کم پیدا میشه همچین فیلمی ساخته شه . این فیلم به خاطر تمام لحظات احمقانه ، کمدی ، جدی و پر نیش و کنایه اش کار دلپذیری از اب در اومده . مخالفت های یکم زیادی تو فیلم هست و همین باعث میشه وقتی فیلم رو دیدن و حسابی خندیدن برین خونه و یه مرور بر کارهایی که انجام میدین داشته باشین. به خاطر تمام ایده های نو و بی ریاش پی کی رو حتما تماشا کنید

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.