جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

کریستیانو رونالدو:شاید روزی پسرم برنده توپ طلا شود

کریستیانو رونالدو:شاید روزی پسرم برنده توپ طلا شود

 

ستاره تیم رئال مادرید دوشنبه شب در زوریخ برای سومین بار جایزه توپ طلا را به دست آورد، و در پایان مراسم در گفتگو با برنامه ‘El Larguero’ از Cadena SER اظهار داشت:

"در آینده می توانم ببینم که خودم توپ طلا را به پسرم تقدیم می کنم. من قبل از مراسم کمی عصبی بودم اما پسرم کم کم به سنی رسیده که درک کند پدرش واقعا کسی است. لحظاتی وجود دارد که شما در مورد سخنرانی فکر می کنید اما زمانی که وقتش می رسد، همه چیز را فراموش می کنید. من هیچ چیزی ننوشتم و ترجیح دادم به طور طبیعی صحبت کنم. هنگامی که مقابل میکروفن قرار گرفتم کمی عصبانی بودم."

رونالدو همچنین در ستایش از عملکرد لیونل مسی در بارسلونا نیز گفت: "او برای بارسلونا و فوتبال خیلی مهم است. او کار خودش را انجام می دهد و من کار خودم را. من همیشه رابطه خوبی با او داشته ام."

 

http://www.axgig.com/images/77454557708562248882.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.