جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

روحانی و فریبی بنام رفراندم

نام خدا

روحانی بعد از گذشت یکسال وعده های تو خالی و امیدهای واهی به مردم ، اینک در درمان بیماری اقتصاد کشور به بن بست خورده است و باز هم طبق معمول تکرار مکررات کرده و در فکر راه حلی برای توجیه ناکامیهای خویش می باشد .آخرین همه پرسی عتدال. سال گذشته در رابطه با گرفتن یا نگرفتن یارانه انجام شد که تقریبا ۹۹ درصد مردم به روحانی جواب نه حواله کردند .

مردم بی سواد و نامحرم یا کارشناس و صاحب نظر؟یکسال و اندی سکوت هسته ای و به ناگه رفراندوم هسته ای!!!

تعجبم از کسانی است که مردم را به بهانه ی بی سوادی از مسائل و جریانات هسته ای بی خبر گذاشتند و ایشان را از لبو فروش تا راننده تاکسی و استاد دانشگاه مورد هتک حرمت قرار دادند و امروز همان مردم را برای حضور در رفراندم هسته ای که همه ی اخبارش را سانسور و منتقدانش را مزدور معرفی نموده اند فرا می خوانند! این سیاست که مردم را ناآگاه نگه دارند تا به موقع از ایشان سوءاستفاده کنند گویا به خط مشی اساسی جریان مخالف مبدل شده است. خطی که مطمئناً مردم به خوبی متوجه خواهند بود؛ البته اگر مباحث قانونی رفراندم را جناب روحانی که حقوقدان هم هستند گویا؛ بتوانند حل کنند حتماً این رفراندوم با بحث و تحلیل منتقدان و رسانه ها همراه خواهد بود، ان شاءالله.

[یک جریانی] دنبال این افتادند که ما همه بساط را به هم بزنیم! باز دو سه سال بنشینیم دوباره رفراندم کنیم: رفراندم برای اصل جمهوری! حالا اگر برای اصل جمهوریش هم نگویند، رفراندم برای قانون اساسی؛ رفراندم برای رئیس جمهور، رفراندم برای مجلس؛ رفراندم کنیم برای اینها. این معنایش چیست؟ معنایش این است که ”ثبات این مملکت“ را از دست بگیرند.
اینک زمان آن فرا رسیده که ملت بغهمند با رای به اصحاب هاشمی چه اشتباه بزرگی را مرتکب شدند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.