جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

من یه دخترم..همینه که هس

من همینم نه ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻮﻫﺎﻣﻮ ﺑﻠﻮﻧﺪ ﮐﻨﻢ...ﻧﻪ ﭘﺎﺷﻨﻪ ۱۵ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﭘﺎﻡ ﮐﻨﻢ...ﻧﻪ ﻟﺐ  ﺑﻪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻣﯿﺰﻧﻢ...مـــــــــــــن ﻣوﻫﺎﻡ ﻣﺸﮑﯿﻪ....لنز نمیذارم تو چشمام...چون چشام خودشون بقدری خوشگلن ک نیاز ب این کارا نیستا زیر دماغم رژ نمیزنم واسه جلب  توجه...جایی که پسر هست ناز نمیکنم ...بلد نیستم 2رو باشم چون خانوادم با فرهنگن...دنبال پول و ماشین مدل بالای پسرا نیستم چون پدرم برام کم نذاشته و عقده ای نیستم...ﺗﯿپمم شیک و ﺳﺎﺩﺳﺖ...نمیگم بار هر کسی هستم  یا این که خیلیا ما رو میخوان...ما از اوناشیم که کم مشتری داریم...هرکسی رو غرق محبت نمیکنم..ﺷبم ﺑﺎﯾﺪ قبل از ساعت خاصی ﺧﻮﻧﻪ
ﺑﺎﺷﻢ...همینم که هستم من عوض نمیشم...واسه من دختر بودن یعنی 
 همین وگرنه جنس زیاد تو بازار هست..به خودمم افتخار میکنم..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.