جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جوکوویچ: من عاشق میلان هستم

جوکوویچ: من عاشق میلان هستم

نواک جوکوویچ، بهترین تنیسور حال حاضر جهان وطرفدار بزرگ میلان بطور انجصاری با میلان چنل و دوبی اسپورت در پایان نیمه اول رئال مادرید - میلان در ورزشگاه " هفت " در دوبی صحبت کرد

وی به میلان چنل گفت: من بسیار خوشحال هستم که در اینجا برای تماشای این بازی حاضر هستم، این دیدار یک چالش جالب و دیدنی بین بهترین تیم های جهان می باشد. همچنین این دو جزو پرافتخارترین باشگاه های جهان محسوب می شوند و همه ی موفقیت ها و جام ها را نیز کسب کرده اند

من به فوتبال بسیار علاقه دارم و عاشق میلان هستم

اما تنیسور صربستانی با شبکه ی دوبی اسپورت نیز مصاحبه ای انجام داد و در پاسخ به سوال گزارشگر این شبکه مبنی بر اینکه شما طرفدار کدام یک از این دو تیم هستید گفت: هر دو ولی میلان بیشتر! من از بچگی طرفدار این باشگاه بوده ام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.