جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

برلوسکونی : هدف قهرمانی در کوپاست

برلوسکونی : هدف قهرمانی در کوپاست

سیلیو برلوسکونی اعلام کرده است که میلان مدت هاست خواهان حضور چرچی در میلان است.

" ورود او مرا بسیار خوشحال کرده است چرا که سه سال است ما به دنبال او هستیم."

 

"او سرانجام به میلان پیوست و در نهایت به من قول داده است که ریش هایش را قبل از بازی بعد کوتاه خواهد کرد."

 

"من هنوز بر این باور هستم که میلان این شانس را دارد تا در سال 2015 به بهترین تیم ایتالیا تبدیل شود.ما باید هر بازی را مهم ارزیابی کنیم و از همین بازی با ساسوئولو آغاز می شود."

 

"من به الشراوی تلفن زدم و به او تبریک گفتم به خاطر دو گلی که به رئال زد.این یک بازی فوق العاده بود که می تواند اعتماد به نقس تیم را افزایش دهد."

 

" من همیشه گفته ام که  حاضر نیستم این لیست بازیکنان را با تیم دیگری در ایتالیا عوض کنم. من مطمئن هستم ما آن چیزی را که به آن نیاز است تا عملکرد  خوبی داشت  را در اختیار داریم.  تا بتوانیم به آن جایگاهی که میلان به آن تعلق دارد برگردیم."

 

"بدون شک هدف ما سوم شدن و قهرمانی در کوپا ایتالیاست."

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.