جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

کلاسهای دانشگاه من تموم شد واز این به بعد فقط کار پایان نامه میمونه که دیگه خیلی دانشگاه رفتن نمیخواد.

میخوام وقت بیشتری برات بزارم .چند تا کلاس مختلف میفرستمت  ببینم تو کدام حیطه استعداد وعلاقه داری وهمون رو ادامه بدی.

دخترم ممنونم که دوری من رو تحمل کردی....

الوعده وفا...

نوبت منه که برات جبران کنم.

راستش دلم برای دوستام تنگه اما اینم میدونم اینم یک مرحله از زندگی بود که تموم شد.من تمام تلاشم رو کردم که بهترین استفاده از دوران دانشجوییم ببرم.

امیدوارم تو در اینده بتونی خیلی از من جلو بزنی و برای ابادانی کشور عزیزمان مسلح به سلاح علم ودانش بشی.

میدونم تو از عهده آینده ت برمیای ....

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.