جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

254. قسمت اول- عکس های گوشی

 

همیشه دلم میگرفت یه شعر میذاشتم اینجا ولی امروز حسش نبود.. حس هیچی.. نشستم عکسهای این یک سالو دوره کردم.. 66 تا عکس انتخاب کردم که اونها رو بذارم اینجا..احتمالا توی چهارتا پست بذارمش هروقت حوصلم سرجاش بود..

با هر پست اینجا خاطره دارم.. خب بد نیست غیر شعر چندتا عکس هم ثبت شه برام در آینده شاید مرورشون چیزهاییو یادم آورد..

++بین عکس ها عکس خودمم هست و واجب شد رمز دارش کنم.. حوصله دردسرهای احتمالی رو ندارم.. ولی اگه کسی رمز خواست و آشنا بود رمزو میدم.. هرچند پیش بینیم اینه که بیشتر از دونفر کسی رمز نخوان.. خلاصه ببخشید بابت رمز دار بودن..

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.