جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

کشف سه و نیم کیلوگرم هروئین در آستارا

سرهنگ پاسدار رحیم مهدی زاده تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستارا در تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با خبر شدند که یک نفر از قاچاقچیان سابقه دار منطقه که از فعالان در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر با اوزان بالا می باشد قصد ورود مقدار قابل توجهی مواد مخدر به شهرستان آستارا را دارد.

وی خاطرنشان کرد: مراتب در دستور کار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت و در بررسی به عمل آمده با استفاده از اقدامات شبانه روزی اطلاعاتی و فنی برروی سوژه ، ورود مواد مخدر به شهرستان از نظر پلیس قطعی شد.

وی اضافه کرد: عوامل انتظامی بلافاصله با استفاده از اقدامات پلیسی اطلاعاتی خودروی کیا اسپورتج مشکی نامبرده را شناسایی و توسط اکیپ مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و استان گیلان به طور نامحسوس مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

وی بیان کرد: خودروی موصوف به محض رسیدن به ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: خودرو جهت بازرسی تکمیلی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر آستارا انتقال و در بازرسی کامل و تخصصی در قسمت زیر درب طرف راننده خودرو بر روی رکاب از محفظه ای که به صورت ماهرانه ای پس از برش این قسمت از خودرو تعبیه شده بود مقدار هفت بسته مواد مخدر از نوع هروئین به وزن سه و نیم کیلوگرم کشف و ضبط شد.

مهدی زاده گفت: فرد قاچاقچی جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.