جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

همزمان با نهم دی ماه تجمع مردمی 9 دی در ماکو برگزار شد

 

همزمان با نهم دی ماه تجمع مردمی 9 دی در ماکو برگزار شد

این مراسم با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو،امام جمعه ماکو  معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری و اعضای شورای اداری و تامین شهرستان و اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد حضرت ولیعصر (ع) ماکو برگزار شد .

به گزارش ماکو و توسعه ، در این مراسم حسن زاده از هادیان سیاسی سپاه  با تشریح حادثه عظیم  9 دی گفت : لازم است به علت عظمت این روز مراسمات نهم دی هم مانند راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس با شکوه و عظمت خاص در کشور برگزار شود .

وی با اشاره به توطئه های بی شمار استکبار برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی در فتنه 88 افزود :جا دارد حوادث عظیم خرداد 88 و علت وقوع آن برای روشنگری نسل جوان و نقشه شوم دشمنان آنها برای انقلاب به درستی و شناخت بیشتر در جامعه  بیان شود .

حسن زاده با بیان اینکه حضور بی سابقه 40 میلیونی مردم در انتخابات سال 88 بعد از رفراندوم سال 58 در کشورمان بی سابقه بود تصریح کرد :این انتخابات حادثه ای عظیم بود اما حماسه مردم با نقشه های شوم دشمنان به تلخی گرائیده و بسیاری از فرصتهای پیشرفت و رشد کشورمان از دست رفت .

حجت الاسلام قلی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در سپاه ماکو هم در این مراسم در طی سخنانی با اشاره به حوادث 9 دی در کشورمان و شکل گیری حماسه این روز بزرگ گفت : نهم دی ماه در کشورمان حماسه ای تاریخی و ماندگار در انقلاب اسلامی است .

در پایان این مراسم حاضران با سردادن شعارهای انقلابی حماسه بزرگ نهم دی ماه  را گرامی داشته و حمایت قاطع خود را از ولی فقیه و انقلاب اسلامی نشان دادند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.