جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

تیم کاله جوان مازندران به رده دوم لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد

تیم کاله جوان مازندران به رده دوم لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد

ساری- ایرنا- تیم کاله جوان مازندران با کسب ششمین پیروزی این فصل خود در مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور به رده دوم گروه یک این مسابقات صعود کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، تیم های والیبال کاله جوان مازندران و ملوان تهران ، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه در تالار ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم کاله جوان با نتیجه 3 بر یک حریف میانه جدولی خود را شکست داد و سه امتیاز با ارزش خانگی را کسب کرد.

شاگردان ' حسین کاظمی' در تیم کاله جوان مازندران در این مسابقه در ست های اول، سوم وچهارم وبا امتیازهای ( 27 بر 25 ) ، ( 25 بر 17) و (25 بر 17 ) میهمان تهرانی خود را با شکست بدرقه کرد و در ست دوم با امتیاز ( 25 بر 21) به میهمان خود باخت.

دراین مسابقه ' عباس جلایر' به عنوان ناظرفدراسیون بود و ' نادر انصاری ' به عنوان داور اول و ' صادق رضایی' برای قضاوت در این مسابقه در آمل حضور داشتند.

بیش از 200 نفر تماشاچی از نزدیک در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

تیم کاله جوان مازندران با این پیروزی خانگی در پایان هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با کسب شش پیروزی و دو شکست و کسب 19 امتیاز در رده دوم گروه یک این رقابتها قرار گرفت.

تنها نماینده مازندران در هفته دهم این مسابقات روز 17 دی ماه در آمل میزبان تیم سفیرقم است.

مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور جام زنده یاد 'حسین معدنی ' با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می شود.ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.