جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

اعضای مشاور ویژه ی دبیر کل مجمع عالی جوانان ایران که بر اساس آئین نامه مدیریت راهبردی جوانان متشکل از یک عضومشاور ویژه دبیرکل و سه عضو دستیار مشاور ویژه می باشند را کادر مشاورین ویژه دبیر می تشکیل می دهند . با عنایت به اجرای طرح جامع مدیریت دوبلری در مجمع عالی جوانان ایران تاکنون شامل 1-خانم الهه روشنی زاده 2-خانم راضیه مهدوی 3-سمیه حسین پور 4-خانم صبارامینه می باشند .عضو کمیته گزینش هیئت عالی نظارت راهبردی جوانان گقت با توجه به تأیید نظر دبیرکل و شورای بازرسی و دایره ی گزینش مجمع عالی جوانان ایران صلاحیت این اعضا جهت رتبه بندی مدیریت احراز وپس از با تشخیص هیئت عالی نظارت مشاور ویژه ی دبیر کل که یکی ازاین 4 عضو را شامل می شود معین و 3 عضو دیگر به عنوان کادر مشاورین تحت مدیریت ایشان فعالیت می کنند .

 

رئیس هیئت عالی نظارت و راهبردی جوانان در جلسه کارگروه کمیته حقوقی این هیئت گفت حسابهای انسدادی و حقوق معوقه ی پرسنل مجمع عالی جوانان ایران که تا حدودی توقف و عدم پرداخت حقوق به این پرسنل دچاراختلال و وقفه در شورای مدیریت و اجرای برنامه های مالی مجمع شده آقای دکتر نوربخش گفت در جریان رفع توقیف بودجه و انسداد مالی مجمع متأسفانه تا کنون 3 عضو از بهترین مدیران مجمع دچار اختلال فعالیت شده اند به طوری که تاکنون خانم مهندس زهرا باجلان عضو مستعفی این حوزه و دکتر زهرا نیکپور عضو برکنار شده در دایره ی حقوقی مجمع عالی جوانان ایران بوده . آقای دکتر نوربخش تصریح کرد با توجه به عملکرد ضعیف کمیته ی حقوقی هیئت عالی نظارت جهت تصریح در رفع وقفه ی حقوقی مجمع عالی جوانان پرونده ی حقوقی این مجمع را به مدیریت هماهنگی و معاونت اجرایی مجمع واگذار نموده و امیدواریم که آقای دکتر رضا علوی تهرانی که ایشان یکی از قضات برجسته ی دستگاه قضایی کشور می باشد این وقفه سنگین را در اصرع وقت رفع نموده ومعوقات پرسنل این مجمع و فایل های دایره حقوقی را محقق سازد .

 زمان اعزام کاروان عتبات عالیات مجمع عالی جوانان ایران که مشتمل بر 18عضواعزامی از طرف مجمع عالی جوانان ایران می باشند طی هفته ی آینده که پایان رفع اشکالات حقوقی و مالی مجمع می باشند به این سفر مقدس اعزام خواهند شد .

مجمع عالی جوانان ایران در اواسط تیر ماه 93 با پرداخت 268400000ریال به حساب سازمان حج و زیارت تدارک این سفر زیارتی و مقدس را برای پرسنل این مجمع فراهم نموده که به علت نوسانات مالی و حقوقی تاکنون موفق به عزیمت این سفر نشده اند . با حضورخانم دکتر صفری راد قائم مقام هیئت عالی نظارت  و آقای دکتر حسین صالحی مدیر کل پشتیبانی مجمع عالی جوانان ایران مراسم معارفه ی مدیرکل مجمع عالی جوانان استان تهران برگزار گردید و خانم دکتر زهرا نیکپور بر کرسی مدیریت مجمع عالی جوانان پایتخت تکیه زد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.