جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

پاسخ سوال آقا دانیال از مشهد

سوال:

سلام میخواستم بدونم قدم واسه دروازه بانی در فوتبال خوبه اگه نه در فوتسال میتونم موفق باشم برای گلری؟و تو سن من جا برای رشد قد به طور طبیعی و یا با استفاده از قرص و.. ممکن هست؟چون شنیدم قد تا 23 سالگی در حال رشده.اینم بگم من تو تیم ابومسلم ثامن (جوانان) بازی میکنم ولی این مهم ذهن من رو مشغول کرده و باعث کاهش اعتماد به نفسم شده...ممنون.

پاسخ:

باعرض سلام خدمت شما دوست عزیز از اینکه به وب خودتون سر زدی ممنونم

در پاسخ به سوالتون با عرض کنم که قد شما برای دروازه بانی در فوتبال و فوتسال مناسب میباشدباید خدمتتون بگم که همنطور که خودتون گفتید قد شما رشد میکنه پیشنهاد میکنم از دارویی برای افزایش قد خود استفاده نکنید بهتر است بصورت طبیعی باشد

درضمن همچنان اعتماد به نفس خود راحفظ کرده و به دروازه بانی موفق تبدیل شویدشما میتوانید.

باتشکررشیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.