جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

فیلم کوتاه پرانتز....

سلام دوستان....عکسها مربوطه به فیلم کوتاه پرانتز هستش که توی بوشهر تصویر برداری شد و من هم صدابردار فیلم بودم!عکس مربوطه به کار و فعالیت پشت صحنه رو نمیذارم چون اجازه ندارم از کارگردان و به عکسهای خودم و بیشتر عکسهای یادگاری بسنده میکنم...

من به همراه دستیارم مهران!

به ترتیب:حسین ارشادی(مدیرتولید).....امیر نری موسایی(کارگردان).....من(صدابردار)

من و نوید(عکاس پشت صحنه)

من و پیام نیکفرد(دستیار کارگردان)

من بعد از گرفتن اولین پلان رو ز سوم فیلمبرداری!

 من و دوست عزیزم حسین ارشادی(مدیر تولید زحمتکش و فعال گروه)

عکس پایان کار تموم بچه های گروه....سه یا چهارتا از بچه ها نیستن....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.