جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

مورینیو: خوب شد سرمربی انگلیس نشدم .ماتیچ: می توانیم به 4 گانه برسیم

مورینیو: خوب شد سرمربی انگلیس نشدم

مورینیو؛ بیل اشتباه می کند، لالیگا بهترین نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد که پیشنهاد همسرش برای نپذیرفتن هدایت تیم ملی انگلیس در سال 2007 ‏درست بود.‏

بعد از ناکامی سه شیرها در رسیدن به یورو 2008، استیو مک لارن از کار برکنار شد و ‏مورینیو علاقه مند بود تا جانشین او شود اما در نهایت تصمیمش را تغییر داد.‏
آقای خاص در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که همسرش، ماتیلده فاریا، نظر او را برای برعهده گرفتن هدایت انگلیس ‏تغییر داد.‏
مورینیو گفت:" حق با او بود. برای من هدایت یک تیم ملی زود بود. من دوست دارم هر روز کار کنم. دوست دارم بازی ‏کنم و عاشق فشار کار هر روزه هستم؛ تمرینات، مسافرت، مسابقات و رقابت. کاملا به یاد دارم که بازی بعدی انگلیس در ‏پاریس بود؛ دیدار دوستانه با فرانسه و من به این فکر می کردم که کدام بازیکنان را برای اولین فهرستم انتخاب کنم و به ‏چه کسانی بازی بدهم.‏
اما همسرم آمد و گفت "بازی بعدی کی است؟ اوه، دو ماه بعد! در این دو ماه چکار می کنی؛ به چه چیزی فکر می کنی؟" ‏او گفت "این کار را فراموش کن؛ این کار تو نیست. شاید در 20 سال آینده به درد تو بخورد!"‏

بی خود نمیگن پشت سر هر مرد موفق یه زن ایستاده البته پشت سر مرد ناموفق هم یه زن ایستادهچه خوب شد نرفتی انگلیس فقط خراب میشدی مثل کاپلو.انگلیس لیاقتتش همین هاجسونه که به پیکرشون

 

ماتیچ: می توانیم به 4 گانه برسیم

آبی های لندن در حالی که صدرنشین لیگ برتر هستند، به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده اند، در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه حضور دارند و رقابت های جام حذفی انگلیس هم به زودی برایشان آغاز خواهد شد. ژوزه مورینیو چندین بار اعلام کرده کسب هر 4 جام اشاره شده بیشتر از توانایی آنهاست، ولی هافبک موثر شیرها با اعتماد به نفس بالا در مصاحبه با اسکای، از کسب چهار گانه صحبت می کند:

"فکر می کنم ممکن باشد. احتمال رسیدن به آن را داریم. نمی خواهم بگویم این گونه خواهد شد، ولی دوست دارم اعلام کنم برای رسیدن به 4 گانه تلاش خواهیم کرد. باید ببینیم می توانیم به آن برسیم یا نه، ولی روحیه مان بالا است. به تیم و بازیکنان ایمان دارم، پس هر چیزی ممکن است."

این بازیکن 26 ساله بعد از دوره ناموفق ابتدایی در استمفورد بریج، سال گذشته، دومین دوره حضورش در این تیم را آغاز کرد و به سرعت به یکی از مهم ترین ارکان فاز دفاعی تیم بدل گشت. آنها باید روز جمعه در دیداری سخت از وستهام پذیرایی کنند که هافبک صربستانی و سابق بنفیکا در این مورد هم گفته است: "مهم تر از همه این است که ذهنیت پیروزی داشته باشد و ما در حال حاضر به خودمان باور داریم

منم باور دارم تا خدا چی بخاد

مانچینی: محمد صلاح را می خواهیم

 

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر، فاش کرد که این باشگاه در تلاش است تا محمد صلاح، مهاجم مصری چلسی، را به خدمت ‏بگیرد.‏

صلاح در این فصل، در همه رقابت ها، تنها 6 بازی برای آبی ها انجام داد و با توجه به حضور ‏بازیکنانی مانند ادن هازارد، اسکار، ویلیان، آندره شورله و رامیرس، کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ‏چلسی دارد.‏
اینتر که در نیم فصل اول رقابت های سری ‏A‏ نتایج خوبی کسب نکرد، به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید است و ‏مانچینی احتمال به خدمت گرفتن محمد صلاح را رد نکرد.‏
او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" باشگاه اعلام کرد هر بازیکنی بخواهم را می توانم بخرم، شنیدن این موضوع، خوشایند ‏بود. محمد صلاح بازیکن جوان و بسیار آینده داری است. ایوان پریشیچ هم بازیکن خوبی است اما به خدمت گرفتنش کار ‏راحتی نیست. ‏
لوکاس لیوا هم بازیکن بزرگ و باتجربه ای است و می تواند خیلی به درد بخورد. اما او با لیورپول قرارداد دارد و باید ‏ببینیم چه خواهد شد. باشگاه ها بازیکنان شان را به راحتی از دست نمی دهند. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ‏لاوتزی نام بزرگی دارد و سری ‏A‏ را می شناسد اما در حال حاضر متعلق به پاریس سنت ژرمن است. شاید در ژوئن او ‏را بخریم؛ کسی چه می داند؟"‏

اقای مانچینی استوک میدونی چیه استوک کفش محمد صلاحو نمیدیم بهت بیا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.