جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

مجید شهریاری با "کلید ارثیه" متحول می شود- شاینانیوز

مجید شهریاری که چندی پیش با سریال «معراجی ها» روی آنتن بود درباره فعالیت های جدید خود به شاینا نیوز گفت: یک کار زیبا به نام «کلید ارثیه» ساخته آقای علیرضا مظاهری که داستانش در مورد 4برادر است و من نقش برادر بزرگتر را ایفا می کنم از دیگر کارهای آماده پخشم است که تجربه خوبی برایم بود.او که این فیلم را متفاوت قلمداد کرد و سبک آن را گونه ای تازه ازکمدی در ایران خواند وادامه داد: استاد علیرضا مظاهری با نگاهی عمیق ، فلسفه کمدی را می شناسد و کار با ایشان تجربه بزرگی برای من و دیگر عوامل بود.

شهریاری در خصوص کارهای تاتر خود گفت :تا چند ماه قبل در نمایشنامه ای به نام «شکلات» به کارگردانی پیمان صفا  حضور داشتم که به دلیل شروع ماه محرم ، چند شب پیش اجرایش پایان یافت، اما قصد داریم که بعد از ماه  صفر اجرای جدیدی از نوع طنز داشته باشیم. تله فیلم «خانه تابستانی کریم» که کارگردانی آن را مهدی رمضانی به عهده داشته و من نقش یک محضر دار را ایفا می کنم بزودی پخش می شود. یک کار دیگر به نام «ملاقات» ساخته بهزاد دودانگه که موضوعش در رابطه با ملاقات است را آماده پخش دارم.  وی ادامه داد: این روزها با بازپخش سریال «زمانی برای عاشقی» ساخته محمد حسین لطیفی به مناسبت ماه محرم مهمان خانه های مردم هستم و چون در سریال های مناسبتی زیاد حضور داشتم این شب ها با بازپخش آن ها مهمان خانه های مردم هستم.  شهریاری که در سریال «ساختمان پزشکان» حضوری متفاوت داشت با توجه به روند دستمزدهای بازیگران در این روزها گفت: با ما قرارداد می بندند و قسط های اول و دوم را به طور منظم پرداخت می کنند، اما وقتی که پروژه تا نیمه تکمیل شد از قسط سوم و دیگر قسط هایش خبری نیست. ما بازیگران مجبور می شویم که بازی نکنیم تا پول هایمان را دریافت کنیم. چند وقت پیش یک کار برای شبکه داشتم که متاسفانه هنوز قادر به دریافت دستمزدش نشده ام و وقتی از تهیه کننده تقاضای دستمزدمان را می کنیم می گویند شبکه پول به ما نداده اند. در حالی که فیلم برای چندین بار پخش شده و ما هنوز نتوانسته ایم پولمان را دریافت کنیم و در این شرایط هم وقتی تقاضای پول می کنیم با تهدید رو به رو می شویم.  او در آخر گفت: کیفیت ها افت کرده و همه می خواهند پولشان را سریع دریافت کنند که متاسفانه از پول هم خبری نیست که نیست. 

شاینانیوز-نویسنده شیدا-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.