جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

شش منبع معتبر دانلود

آیا می دانید از هرجایی نمی‌توانید دانلود کنید؟!

هر زمانی که نرم افزاری به شما معرفی می‌شود شما نیاز دارید تا آن را از جایی دانلود کنید و پیدا کردن وب‌سایت مطمئن همیشه ساده نیست.

یکی از بهترین مکان‌های دانلود یک نرم افزار، رجوع به وب‌سایت اصلی نرم افزار مورد نظر است اما این کار همیشه قابل انجام نیست. در این حالت باید به یک وب‌سایت امن مراجعه کنید و مطمئن شوید که نرم افزار سالم را دریافت می‌کنید.

شش منبع مهم و سالم دانلود:

FileHippo

این وب‌سایت بر خلاف آنکه برخی مواقع نرم افزار‌ها با تبلیغات در لابلای آن‌ها ارائه می‌کند (که باید مراقب آن باشید) مجموعه وسیعی از نرم افزارهای مختلف را در خود جای داده است و ویژگی مهم آن این است که تمام نسخه‌های بسیاری از نرم افزار‌ها را عرضه می‌کند.

MajorGeeks

این وب‌سایت فقط ابزارهای تکنیکی و تسهیلاتی رائه می‌کند بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار تکنیکی هستید، اینجا دقیقا‌‌ همان جایی است که باید به آن مراجعه کنید.

SnapFiles

مجموعه‌ای بسیار وسیع و متنوع و سازماندهی شده از نرم افزار‌ها که زود به زود‌ تر و تاره می‌شود. وب‌سایت‌ها رنکینگ دارند و نظرات کاربر‌ها به همراه توضیح مختصری از هر نرم افزار نیز موجود است.

Softpedia

وبسایتی تجاری که مجموعه‌ای عالی و سازماندهی شده از نرم افزار‌ها را در خود جای داده است. هرچند امنیت صد در صد وجود ندارد اما در این وبسایت، نرم افزار‌ها سالم و مطئن هستند.

FileForum-Betanews

نمی‌توان گفت این وبسایت بزرگ‌ترین مجموعه دانلود نرم افزار‌ها است اما اگر به دنبال آخرین نسخه‌های نرم افزار‌ها می‌گردید می‌توانید آن‌ها را بسیار پیش از دیگر وبسایت‌ها پیدا کنید.

FreewareFiles.com

این وب‌سایت نیز یکی دیگر از مجموعه نرم افزارهایی است که کمی تبلیغات درلابلای آن‌ها پیدا می‌شود اما می‌توانید نرم افزارهای خوبی در این وب‌سایت پیدا کنید.

«فراموش نکنید که سوال‌های خود را از طریق مسیج در فیس‌بوک تک‌نویس از ما بپرسید»

منبع: گیزموز فریور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.