جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

نگاهی به زندگی روژه گارودی، فیلسوف صهیونیسم‌ستیز

روژه گارودی: تنها در پیروی از اسلام است که جهان کنونی می‌تواند راهی برای بیرون آمدن از بحران بیابد. / آنچه امروزه در فلسطین می‌گذرد، جنایات تمام عیار اسراییل بر ضد بشریت است که با هماهنگی کامل آمریکا انجام می‌شود.

جبهه جهانی مستضعفین - «روژه گارودی» فیلسوف مشهور فرانسوی پس از بررسی ادیان در سال ۱۹۸۲دین اسلام را برگزید و نام حاج محمد رجاء را بر خود نهاد و در ادامه تحقیقاتش پی به افسانه‌سازی هولوکاست توسط صهیونیست‌ها برد و چهره حقیقی آن دروغ تاریخی را افشا کرد.

هم‌زمان با 16مین سالگرد محکومیت این فیلسوف صهیونیسم‌ستیز در دادگاه به دلیل انکار هولوکاست به بررسی زندگی وی می‌پردازیم.

زندگی‌نامه گارودی

«روژه گاردی» در سال ۱۷ ژوئیه ‏۱۹۱۳ در شهر مارسی فرانسه از پدری لائیک و مادری کاتولیک به دنیا آمد و در کودکی به دین پروتستان گروید.

وی در جست‌وجوی ارزش‌های بدون قید و شرط به مطالعه کتاب‌های یک نویسنده دانمارکی به نام کی‌یر کگارد رو آورد  و سرانجام در نتیجه مطالعات به کاتولیک روی آورد و همزمان هم به صورت یک فرد مسیحی و هم به صورت یک فرد مارکسیست فعالیت می کرد که به گفته خود وی پدرش بارها او را یک نادان معرفی کرده بود.


پس ازطی دوره دبیرستان، تحصیلات عالی خود را در رشته فلسفه تا اخذ درجه اگرگاسیون ادامه داد، وی در سال ۱۹۳۳ در سن ۲۰ سالگی به عضویت حزب کمونیست فرانسه درآمد و چند ماه پس از اشغال فرانسه در سال ۱۹۴۰ از سوی ارتش آلمان، به مدت سی ماه در شهر جلفه الجزایر به عنوان اسیر جنگی به دست حکومت دست‌نشانده ویشی فرانس زندانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.