جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

جدیدترین مطالب فارسی

دانلود عکس و فیلم، دانلود آهنگ جدید، دانلود بازی، مطالب تفریحی جذاب، استخدام، دانلود مداحی

classroom management

GUIDELINES FOR EFFECTIVE PRAISE

(Applies primarily to praise associated with instruction and student performance) 

Effective Praise

Ineffective Praise

1. Is delivered contingently upon student performance of desirable behaviors or genuine accomplishment

1. Is delivered randomly and indiscriminately without specific attention to genuine accomplishment

2. Specifies the praiseworthy aspects of the student's accomplishments

2. Is general or global, not specifying the success.

3. Is expressed sincerely, showing spontaneity, variety and other non-verbal signs of credibility.

3. Is expressed blandly without feeling or animation, and relying on stock, perfunctory phrases.

4. Is given for genuine effort, progress, or accomplishment which are judged according to standards appropriate to individuals.

4. Is given based on comparisons with others and without regard to the effort expended or significance of the accomplishment of an individual.

5. Provides information to students about their competence or the value of their accomplishments.

5. Provides no meaningful information to the students about their accomplishments.

6. Helps students to better appreciate their thinking, problem-solving and performance.

6. Orients students toward comparing themselves with others.

7. Attributes student success to effort and ability, implying that similar successes can be expected in the future.

7. Attributes student success to ability alone or to external factors such as luck or easy task.

8. Encourages students to appreciate their accomplishments for the effort they expend and their personal gratification.

8. Encourages students to succeed for external reasons -- to please the teacher, win a competition or reward, etc.

تونی کروس، خلاق ترین بازیکن سال 2014 دنیا

 

به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال آلمان، هافبک 25 ساله تیم ملی آلمان و باشگاه رئال ماردید از سوی فدارسیون تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان بهترین بازی ساز سال 2014 برگزیده شد. کروس در این رای گیری با در یک رقابت فشرده با لیونل مسی موفق به کسب این عنوان شد.

از سال 2008 تا 2011 ژاوی ارناندز و در سال های 2012 و 2013 آندرس اینیستا به این عنوان دست یافته بودند.
 

 

ردیفبازیکنامتیاز
1 تونی کروس 110
2 لیونل مسی  108
3 خامس رودریگز 53
4 آندرس اینیستا 38
5 یایا توره 29
6 باستین شواین اشتایگر 28
7 نیمار 21
8 لوکا مودریچ 21
9 ادن هازارد 18
10 ایوان راکیتیچ 5

 

موافقت مارتین اودگارد برای انتقال به رئال مادرید

 

سرانجام رئال مادرید مبارزه بر سر جذب این بازیکن را پیروز شد و باشگاه هایی چون آرسنال، بایرن مونیخ و لیورپول را که بزرگترین علاقه مندان به این بازیکن نروژی بودند را شکست داد.

پدر این بازیکن در تمامی جنبه های انتقال پسرش به طور مستقیم نقش داشت و Drammen DT گزارش داده است که باشگاه رئال مادرید پیشنهاد هدایت یکی از تیم های جوانان خود را به وی ارائه خواهد کرد. برنامه این است که اودگارد 16 ساله برای تیم B رئال مادرید، کاستیا، بازی کند، تیمی که در حال حاضر با هدایت زین الدین زیدان صدرنشین دسته سوم اسپانیا می باشد.

رسمی: جووینکو به تورنتو اف سی پیوست

 

بر اساس وب سایت باشگاه تورنتو اف سی، سباستین جووینکو در پایان فصل و تحت عنوان بازیکن آزاد، به این تیم می پیوندد. مورچه اتمی تورین برای امضا کردن قراردادی 4 ساله، 8.6 میلیون یورو دستمزد می گیرد. 

ملی پوش بیست و هفت ساله تیم ملی ایتالیا، در فیلمی کوتاه، برای حاضران در کنفرانس خبری مدیر باشگاه کانادایی سخنرانی کرد. طبق توافقطرفین، رقم قرارداد جووینکو صریحا اعلام نشد. 

مسجد چشمنوازجورجیر

مسجد چشمنوازجورجیردر محله حکیم اصفهان، در ضلع شمال غربی مسجد حکیم، با سردر آجری زیبایی مانندپرده‌ای خیال‌انگیز در پیش دید‌گان آدمی به چشم‌نوازی برخاسته و در هر گوشه‌اش نقشی از خاطر کمال‌طلب آدمی را به تصویر کشیده است. مسجدی که کار ساخت آن در دوره وزارت «صاحب اسماعیل عباد» وزیر مویدالدوله و فخرالدوله دیلمی در نیمه دوم سده چهارم هجری قمری به پایان رسید و در پی حمله خانمان‌سوز مغول به ایران، بجز همین سردر، بقیه ویران شد. سردر با شکوه به عنوان نمونه‌ای عالی از هنر معماری دوران دیلمی، تنها بازمانده مسجد جورجیر است که برایمان به یادگار مانده است.  سردر جورجیر یکی از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی دوره دیلمی و نمونه بارز آجرکاری و گره سازی به سبک رازی از آن دوره است و قدیمی‌تر از گنبد تاج‌الملک در مسجد جامع عتیق اصفهان به عنوان نمونه‌ای از هنر آجرکاری با سبک رازی از دوره سلجوقیان است. این سبک که از ری برخاسته، مبنی بر استفاده از آجر در ابعاد کوچک برای ایجاد نقوش مختلف هندسی در کالبد بنا و تزیین چشمگیر آن بوده است. در سردر جورجیر، هنر آجرکاری در بخش‌های سازه‌ای و تزئینی به قوت و استادانه در دل یکدیگر به کار رفته است.نقوش یگانه به‌کار رفته در سردر جورجیر آمیخته‌ای است از طرح‌های خطی هفت شاخه، کتبیه های کوفی، طرح‌های گل و برگ، شمعدان‌های سه‌شاخه، نقوش پایه شمعدان، نقش لاله‌گون، طرح‌های هندسی، نقش‌هایی شبیه حروف عبری و پهلوی، شمسه هشت، درخت و  پرنده، غنچه‌های محدب، نقوش گیاهی بال‌مانند، تزیینات زنجیری، شمعدان هفت شاخه، و گل‌های سه‌پر لاله‌مانند که هر یک هماهنگ با دیگر نقوش در جای خود نشسته‌اند.شاخص‌ترین ویژگی سردر جورجیر یک قوس شکنج یا کنگره‌ای بزرگ یازده‌پر بر فراز آن است که در نوع خود بی‌نظیر است و پشت‌بغل‌های آن با نقوش چلیپای ایرانی تزئین شده است. نمونه‌های کوچک‌تری از این کمان شکنج را با پنج‌پر بر فراز دو تاق‌نمای کوچک‌تر در دیواره‌های جانبی سردر می‌توان دید که در بالا و پایین شبدری پنج‌پر آن‌ها، نقوش شمسه هشت و نقوش شبیه حروف الفبای پهلوی و عبری به کار رفته است که نشانه‌ای از توجه سازندگان بنا به نمادهای ادیان گوناگون است.  از کتیبه سردر دیلمی جورجیر که به خط کوفی گچ‌بری شده بود.از پایین تا بالای فرورفتگی دیوار سمت راست بیرونی سردر، پنج جفت نقش شمعدان‌مانند تکرار شده است که در بالای هر هفت نقش شمعدان، کتیبه ای مستطیل شکل دربرگیرنده عبارات قرآنی به خط کوفی دیده می شود. در هر نقش شمعدان مانند، در طرفین یک شاخه اصلی، سه جفت شاخه با زاویه شکست 90 درجه بر روی هم جاگرفته و لبه بالایی شاخه‌های دوم و سوم با گردشی نرم به بیرون خمیده شده است.ر پایین دیوار بیرونی چپ سردر، نقش دو جفت پرنده در دو ردیف (چهار پرنده) به نشانه چهار پدیده طبیعی نماد زندگی در فلسفه ایران باستان، در زیر یک درخت به چشم می خورد که به نظر می رسد تکرار نماد درخت زندگی و الهام گرفته از معماری ایرانی پیش از اسلام به ویژه معماری دوران هخامنشی و ساسانی باشد. یکی دیگر از نقوش جالب توجه دیوارهای جانبی، نقوش گیاهی تداعی کننده بال شاهین، پرنده نماد قدرت در ایران باستان و همچنین یادآور نماد فروهر است.در دو طرف بالای درگاه ورودی و داخل نیم‌گنبد، دو پیلپوش متقارن پوشیده از نقوش گیاهی و هندسی هستند. این بنا در ۱۳۱۳ش به شماره ۲۲۳ به ثبت آثار ملی رسید